PDA

View Full Version : Cine stie de ce origine e gelatina din medicamente?



batool391
01-23-2008, 05:52 PM
Stie cineva daca capsulele gelatinoase care contin medicamente pulbere sunt din gelatina de origine animala? Chiar e o problema serioasa acest subiect. Are cineva lista de medicamente care contin gelatina din oase de porc?

gabriela guettat
01-23-2008, 05:59 PM
Mashallah suriaora Allah subhanahu sa fie multzumit de tine.
Intradevar este foarte important sa shtim.
Fiecare deintre noi sa caute de son cote,inshallah sa aflam cat mai repedE.

Allah subhanahu sa ne tzina pe calea cea dreapta!

suleiman
01-23-2008, 06:04 PM
Nu stiu care sunt medicamentele cu gelatina de porc , dar caut si pun aici linkurile pe care le gasesc , si cele care nu au legatura cu medicamente .

Danone (http://www.saphirnews.com/Meme-le-yaourt-contient-la-gelatine-de-porc_a145.html)

ummraschid
01-23-2008, 06:13 PM
assalamu alaikum wa rahmatu-llahi wa barakatuhu,

...capsulele contin gelatina, asa numitele cashete... eu am intrebat la firma HEXAL, pentru un medicament antialergic, si mi-au confirmat aceasta, chiar si faptul ca folosesc de la porc si de la vita amestecata...

...insa, inshaAllah sa nu fie o problema prea mare pentru nimeni, capsulele se pot desface, praful se poate inghiti cu lichid suficient, sigur, de multe ori nu este placut la gust, insa, in acest fel evitam un rau mai mare...wa Allahu alim.

suleiman
01-23-2008, 06:43 PM
L-am sunat pe un doctor oftalmolog care are o larga experienta in medicamente si mi-a zis :



Medicamentele sub forma de capsule sunt 99% facute din gelatina .
Aceasta gelatina poate sa fie din porc sau alte animale sau sa fie de originea vegetala .
Daca esti nevoit sa iei medicamentul , il iei ca nu ai ce face .
Dar daca poti sa-l inlocuiesti atunci sa-l inlocuiesti .


Asta a fost raspunsul .

dunia
01-23-2008, 10:58 PM