Asalamu aleikom w rahmatullah
DE PREFERAT E sa dai unui frate de al tau musulman ..daca nu gasesti atunci se poate sa dai si unui crestin .Cand dai sa spui bismilahi RAHMAN AR-RAHIM(IN NUMELE LUI ALLAH CEL MILOSTIV INDURATOR).
Thread: Cum sa fac?
Results 1 to 6 of 6
|
|
-
Member

08-04-2007, 05:08 PM
Salam aleykum!Dragi mei frati si surioare,dupa cum stiti,sunt un incepator in islam.Va rog sa ma invatati daca vreau sa dau de pomana cuiva ce trebuie sa zic eu inainte,vreau sa stiu daca e importanta religia persoanei pentru care dau ceva,iar daca dau unui crestin ce trebuie sa zica acesta?
-
08-04-2007, 05:24 PMCel mai bun Cuvant este Cuvantul Lui Allah(Quranul) si cea mai buna calauzire este cea a profetului Muhammad
,si cele mai rele chestiuni sunt inovatile,si fiecare inovatie este Bidah si fiecare Bidah este ratacire si fiecare ratacire duce in Focul Iadului(Muslim)
www.assimalhakeem.com
-
08-04-2007, 06:35 PM
Ca o adaugare la ce a spus Iman , este recomandat sa dam cu mana dreapta de pomana {si sa nu stie stanga ce face dreapta , adica sa dam de pomana ptr Allah , nu pt a ne multumii fratii nostri carora le dam pomana , sau sa ne arate altii cu degetul - ca dam de pomana } .
Allah sa te rasplateasca frate Ahmed .Only ALLAH can judge me !
-
Member

08-04-2007, 07:39 PMSalam alekum
Draga Ahmed, imi aduc aminte ca odata am avut aceeasi intrebare ca si a ta, m-am interesat la moschee si mi s-a spus ca daca dau de pomana unui crestin se considera hasanat si ca de preferat este sa dau unui frate de-al meu, musulman si atunci e sadaka
Daca nu ai unde sa dai pomana ta, te sfatuiesc sa te indrepti catre moschee si cei de-acolo vor sti cel mai bine cine are nevoie de ea sau cui sa o dea.
Salam alekum si inshaallah sa fie primita pomana ta.
-
-
08-05-2007, 01:06 AM

assalamu alaikum wa rahmatu-llahi wa barakatuhu,